Post by passturronamet on Feb 9, 2022 1:33:04 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dragondodo - Jewel Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dragondodo - Jewel Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ei mainoksia ▞▞▞
▞▞▞ Dragondodo - Jewel Blast 2022 version ▞▞▞
varsin mukavaa ja helppoa. Auttaa rentoutumaan pitkän raskaan päivän jälkeen. voi tosin nopeuttaa hieman
Ok peli, mutta kun saavutat tason 1600, se EI mene pidemmälle
Uusi peli on aina mielenkiintoinen, jos löytyy haastetta
Minun on täytynyt muuttaa arvosanaani. Tämä oli ennen helppo ja hauska peli pelata. Mainosbanneri kuitenkin keskeyttää nyt pelin, kun yrität pelata tasoa. Tämän seurauksena tätä peliä ei voi enää pelata. Tämä peli ei enää toimi. Poistettu.
Haluan nauttia pelaamisesta, en katso typeriä mainoksia jokaisen pelin jälkeen. Ei voi edes poistua, koska X ei ole edes siellä. Kukaan ei välitä tehdä mitä ihmiset kysyvät, ja kehittäjät eivät koskaan anna sinulle vastausta.
Hyvä mutta tylsä
Ei toimi, ei päästä minua pidemmälle kuin vaihe 7
Hyvä hauska peli nousi tasolle 1600, mutta olen odottanut uusia tasoja ikuisuuden. Grrrrrrrrr Odotan edelleen päivityksiä Onko näissä ongelmia. Odotan edelleen päivityksiä Ei ongelmia toistaiseksi tällä kertaa.?
Ei niin hyvä
Ensimmäistä kertaa pelaan, mutta pidän siitä toistaiseksi, kiitos. Olen palannut toiselle kierrokselle ja nautin pikkupelistä ... siirryn pelistä melko usein = nyt ei siksi, että ne olisivat tylsiä = haluan vain haastaa itseni .. tämä on mahtava pikkupeli, lol tekee eron tavallisiin sanapulmapeleihini ja korttipelejä. . Vaikka lähden myöhemmin, tulen takaisin!!! Kiitos teille kaikille
rakastan peliä, mutta uusien pelien saaminen kestää hyvin kauan, mikä ei ole mukavaa. Harkitsen ohjelman poistamista
hyvä ja helppo
ilkeät mainokset antaisivat sille paremman arvosanan, jos siellä olisi vähemmän tai ei yhtään hienoa peliä muuten
Erittäin hauska peli. Ei voi lopettaa pelaamista.
peli jumittuu puhelimesi älä anna ilmaista peliä sinun täytyy sammuttaa puhelin sinun on jatkettava pyyhkäisemistä siirtääksesi esinettä löytääksesi ottelun
pidän pelistä, mutta on olemassa tapa monia pop up lisäyksiä, jotka antaisivat sille 5 tähteä, ellei lisäyksiä
Sen upea Animaatiot ovat niin söpöjä ja hauskoja 😁💌
mitä seuraavaksi tason 1600 jälkeen? se vain näkyy tulossa pian. Odotan yli kuukauden.. Viimeisin päivitys tehty, mutta peli keskeytetty tasolla 1600. Tämä on huonoa...😡
hyvää ajanhukkaa, mutta liikaa mainoksia
Olen täysin lopussa - Taso 1600. Ole nopea ja lisää tasoja LOL. Ajan kuluttamiseksi ja riippuvuuteni ruokkimiseksi olen palannut tasolle, jolla minulla on vain 1 tai 2 tähteä, ja saan ne jopa kolmeen. Olen vakavasti loppumassa. KIIREHDI! LOL. Toukokuun 2019 päivitys: tähdet kuivuvat. Yhä odottamassa. Asennuksen poistaminen pian, se vie tilaa puhelimestani.
Liikaa mainoksia, muuten ajan tappaja
Mainos jokaisen näytön jälkeen. Mitä mieltä sinä olet?
Hauska peli, joka voi viihdyttää minua tuntikausia. Söpöjen pingviinitimanttien ja helmien älykäs käyttö. Pelaan mieluummin ennen päivitystä. Pieni lohikäärme oli niin suloinen silloin. Kaipaan hänen kulmakarvojaan. Voinko vaihtaa takaisin
Jäähdytä peli jonkin aikaa
Pidän siitä, mutta en pidä lisäyksistä, jotka jatkuvat näytölleni, mutta kaiken kaikkiaan peli on uskomaton!
Pikkutyttäreni pitää siitä, mutta se lisää monia
Kuten peli, mutta mies kaikki mainokset
Liian helppoa, anna jokaisen tason jälkeen enemmän aikaa animaatiolle ennen seuraavaa tasoa
Ei anna sinun muodostaa yhteyttä Facebookiin, Google Playhin tai mihinkään pelisäästäjään.
Tämä on hieno peli, mutta syy 3 tähden saamiseen johtuu jatkuvasta mainonnasta jokaisen pelin jälkeen, eroon näistä tai leikkaa niitä yli puoleen, niin saat täydet 5 tähteä, joten varoita ihmisiä, jos et pidä mainoksista Älä lataa, en esimerkiksi katso mainoksia, etsin vain ristiä päästäkseni eroon
Dragondodo - Jewel Blast Casual jhci
Pidän tästä pelistä ja melkein 3v. Vanha pojanpoika ottaa sen aina minulta, kun hän näkee minun soittavan sitä, se on niin yksinkertaista, mukavaa ja rentouttavaa, kun taas aivosi vetävät hyvin vähän toimintaan. Ei siis stressiä pelatessa. muiden pelien näyttäminen jokaisen haasteen välissä toivoen, että lisään kokoelmaani lisää, käy hermoilleni, koska haluan vain pelata peliäni hetken kotitöiden välissä.😄😉 Ainoa syy 4tähdelle on monet lisäykset.
mukava peli, joka pitää sinut kiireisenä, mutta siitä tulee vähän tylsää.
Olen niin vihainen tästä pelistä, koska menetän tietoni turhaan, koska tämä peli latautuu ja poistuu käytöstä
Peli on todella hyvä, mutta saavutettuasi tason 1600 olet jumissa. Niitä on vain 1600, mielestäni heidän pitäisi pitää enemmän tasoja.
Todella todella helppoa saada kolme tähteä kaikilla tasoilla. Super helppoa siis. Ei haastetta sille. 90. tasolle asti ja silti erittäin helppoa.
Minä rakastan tätä peliä. Jotkut tasot tarjoavat hieman enemmän haastetta, mutta antavat silti mahdollisuuden voittaa - ei samalla tasolla päiviin. Olen käynyt läpi kaikki 1 600 tasoa ja olen pettynyt, ettei niitä ole enempää. Toivottavasti pelien kehittäjät lisäävät lisää tulevaisuudessa.
Hieno rento peli. Nautin tämän pelin pelaamisesta.
Monille mainoksille!
Ennen kun pelasin tätä peliä, se oli aika tylsää, mutta nyt näyttää siltä, että se on muuttunut uusien animoitujen hahmojen myötä, ja rakastan tätä peliä todella nyt. Mitä ikinä teitkin, rakastan muutoksia. Kiitos paljon!
Loistava peli ja antaisi paremman arvion, mutta moniin lisäyksiin
Peli on mahtava...ainoa miinus on jatkuvat mainosten ponnahdusikkunat...Sain sen, että mainokset auttavat asiakkaita ostamaan asioita, mutta kaikilla pelin tasoilla?! Ei... se on täysin ärsyttävää ja vie pois pelin mahtavuudesta.
Dragondodo - Jewel Blast Hygge vbv
Hauskaa, mutta helppoa. Melkein tasolla 60 ilman suuria haasteita.
Dragondodo - Jewel Blast Casual yvjd
Dragondodo - Blast Jewel Kasual qjk
Snake.io 動作 pnk
Pidän tästä pelistä, olen ylittänyt 64 tasoa
Dragondodo - Blast Jewel Kasual cqup
Pidän siitä. Se on yksinkertaista ja hauskaa ja rentouttavaa
Keskeyttää musiikin toiston muissa sovelluksissa.
Ei haastetta edistyessäsi. Liikaa mainoksia.
Illallinen kuluu baga aethumdhia